Esma1290 kesinlikle vermeyin. Vücut savaşsın toparlasin bi sürekli kontrol edin 38 üstüne çıkarsa verin yarim ölçek. Bende sizin gibiydim sordum bi sağlıkci olduğum halde korkuyodum cunku vermedim bir gece uykusuz kaldım sürekli stabil tutmaya çalıştım 38i geçince mecbur verdim