Merhaba anneler, geçen misafirliğe gittik meğeersem uyuzlarmış bilmiyorduk 4-5 saat oturduk kadının bebeği 1 yaşında bende oğlumu ( 7 aylık ) onun beşiğinde yatırdım ama altına battaniyesini sermiştim oğlumun. Acaba bize de geçmiş midir 😣 ben pskolojik olarak kaşnıyorum daha önce uyuz geçiren varmı acaba