Perissmom Kızlar merhaba, 7 aylık bebekleriniz baba, dede vs hecelemeye başladı mı? Bye bye ya da gel gel yapabiliyorlar mı? Bizde hala tık yok, doktor yapması lazım dedi de merak ettim sizler ne durumdasınız?
iremceren Perissmom bay bay gel gel henüz yok ama baba dede mama meme demeye başladı bugünde aaaayyyyyy demeyi öğrenmiş sürekli ayyyy dedi 😂
Perissmom iremceren maşallah bebişe 🧿bizde hiç bir şey yok üzülüyorum bütün gün konuşuyorum hiç tv tablet vs de yok ama🤷🏻♀️
iremceren Perissmom bebeğe göre değişiyor ya bizde de tv tablet telefon yok, ama kitap çok okuyorum kendisine resm göstererek falan bi de mesela yemek mi hazırladım mama diyip geçmiyorm farklı kelime olsun diye tek tek anlatıyorm o da hevesle aaa uuu baaa diye tepki veriyo bence etkiliyo konuşmaya hevesi ama mesela bende erken konuşmuşum bu da etkili takmayın hiç sağlıklı olsun bi anda pat diye o ilk kelimeyi söylicek