Prenseslerim55 Bebegimin mamasini deyiştirdim HIPP organic mama kullanmaya basladim hem anne sütü + mama ile besliyorum ama HIPP mamasina geçtiyimden beri bebegim yeşil kaka yapmaya basladi bu normalmi sizce kizlar ?
duygukoc Prenseslerim55 normal değil canım mamayla alakası olduğunu sanmıyorum 3 kutu kullandım 27 günlük oğlum bende mama veriyorum ve emziriyorum gaz kabızlık vs yeşil kaka gibi hiçbir sıkıntımız yok kiloda alıyor
Agustosbocegi Prenseslerim55 bende bir haftadir kullaniyorum hem mama hem meme gisiyoruz bizde de olmadi sen onceden ne kullanmistin onda oyle olmuyomuydu
Deletedmom414 Prenseslerim55 mama değişimlerinde olabiliyor. Bende sma ya geçmiştim bi ay yeşil su gibi kaka yaptı. Eski mamasına geçince düzeldi
Prenseslerim55 Agustosbocegi ben milupa duye bur marka yurtdisinda kaliyorum hipp organic diye onu kullanmak istedim
Prenseslerim55 Anladim canim düşündüm acaba mamami yesil kaka yaptiriyormu diye ama neden olablilirki bi doktora gösterim ben insjaAllah cok sgaolun
Agustosbocegi Prenseslerim55 bencede doktoruna soyle iceriginde farkli olan bir seye alerjisi olabilir cocugun onu bulmus olursunuz
Deletedmom414 Prenseslerim55 valla bilmiyorum cnm ne zamanki eski mamasına döndüm kakası düzeldi. Sende yeşil kaka devam ederse eskiyw dön olmadı
eeda_ Prenseslerim55 ben de epey bir süredir hipp combiotic kullanıyorum, yeşil kaka hiç olmadı. Doktorunuza bir sorun belki mamadan değildir