Bebeğim 2 ay 10 günlük, ilk günden beri tek meme gidiyoruz, son bir kaç gündür bebeğimi zorla emziriyorum, tutmuyor ağlıyor zar zor tutturuyorum ama 10 dakika emip sonra ağzında geveliyor, bırakıyor geri alıyor böyle bir 10 defa bırak al yapıyor, sebebi ne olabilir sizce? Süt az geldiği için mi yapıyordur?