Merhaba, hamilelik döneminde yaşadığım en büyük sorunlardandı çünkü diş teli tedavisi de görüyorum. Hormonlardan dolayı iyice şişti büyüme yaptı hamileliğimin 7.ayıydı kestirdim hiç bişey hissedilmiyor anestezi alıyorsun çünkü. Uyuşturuyor ve işlemi yapıyor yarım saat mak. Sonrasında bir saat bir şey yiyip içmedim ve bir hafta da çok sıcak soğuk yapmıyorsun