Deletedmom98 Timmother gündüz uykusu baya azaldı memede yatıyor koyunca on dk sürmüyor uyanıyor gece tam 11 gibi dalıyor iki üç kez kalkıyor altı bucuk yedi tam uyanış yapıyoruz ben zombi gibi geziyorum ev işleri duruyor kucaga alıştı yemek bile yiyemiyorum dogru dürüst 😔
Alyammmmm Timmother canım onu uykuya alıştır uykusuzluğa alışırsa 4 5 aya kadar devam eder bide uyumuyorsa gazi vardır büyük ihtimale anason rezene yap kendin iç senden süte geçer ertesi gün rahatlatır bebisi rabbim derdini göstermesin size ınslh
CanK Gündüz uykusu yok kucakta uyuyor bırakınca uyanıyo 😭 gece 8-9 arası uyuyor 2 defa kalkıyor sabah 7-8 arası kesin kalkış. Gündüzleri çok yorucu 😭 sizler?
Sergemm CanK ay benimkide aynısı ya gündüz uyku yok gece bir iki belki kalkar sabah 7 yada 8 gibi kalkar daha uyumaz
CanK Sergemm aynen öyle kayınvalidem felan kucağa alışmış ondan diyor ama kucağa mecbur alıyoruz 😭 kucakta uyursa uyuyor hiç bir iş yapamıyorum tüm gün koala gibi geziyoruz
CanK Deletedmom98 aynıııı aynııııı hazır yemeği ısıtıp yiyemiyorıum konuşarak oyalamaya çalışıyorum ne yediğimden hiçbişey anlamıyorum😁
CanK Timmother büyüdükçe gündüz uykusu azalır derler ama daha 2 aylık bu bebekler yahu 😭 kucaktan yerine koyduğum anda gözlerini açıyor. Kıyamıyorum 2 saate yakın kucakta uyutuyorum kollarım pert 😭
Pelin55 2 ayligiz ayni durumlari yaşıyoruz gunduz uykularimiz baya kisaldi gece de 3.defa kalkiyor sabah 7 8 gibi calar saat kurmusngini ayaktayiz aksam.erken.yatiyorum osekilde dinleniuorum
Timmother Eftlyaa bizim de gaz sorunumuz var sanirim ondan uyumuyorlar bi an önce kurtulmak istiyorum su gazdan yoruldum artik
Timmother Alyammmmm nasıl alistirabilirimki uyuyor yatağa bırakıyorum uyanıyor tekrar çok gazlı bi bebek ona bağlıyorum bnde ne zmn biter bu gaz 🤦♀️
Alyammmmm Timmother bi 5 ay sürer benim kızın da gazi vardı her damlayı kulandım işe yaramadı bio gia aldık kulandık gaz kalmadi tavsiye ederim bide onu deneyin bol bol masaj da çok iyi
Alyammmmm Timmother canım şey de olabilir kokuna alışmıştır belki benim kızda 6 aylık iken uyuyordu kucagimda bıraktığım zaman uyanıyordu oda olabilir rabbim sabir versin 2. Ay ve 4. Ay zor oluyor biraz
Timmother @ Alyammmmm şuan biogaia ile san simplexsi beraber kullanıyorum ama bitmiyor bu gaz 🤔 3 aydan sonra azalır diolar umarım ole olur bnmki doğduğundan beridir böyle
Deletedmom98 CanK benimki konusunca daha cok aglıyo sesimi bastırmak icin 😹😹 ne yedigimden ne izledigimden tuvalete zor kaçıyorum 😹