Prensannesiiii170620 Kızlar İlk bebeğim o yüzden tecrübeli değilim. Şimdi sorum şu mamanın gaz yapmaması demek bebeği rahatsız edecek şekilde gaz yapmıyor mu demek yoksa gazını kolayca kendi çıkarıyor mu demek bunu merak ediyorum
Prensannesiiii170620 Zelisblt gaz sorununuz var mama ile besleniyor kıvranıyor gazı olunca mama degistircem ondan soruyorum daha kendi kendine gaz çıkaramıyor
damlamirhat Prensannesiiii170620 artık kendi çıkarabiliyor diye düşünüyorum benimde 4,5 aylık 3.aydan itibaren kendi çıkarıyor🌸