Kızlar 2 yaşında bı kglu da var ve 15 günlük bı kardesi var inanılmaz kıskanıyor ilgilenip onla da oynamamiza rağmen beni çok zorluyor sadece ağlıyor parmak emmeye başladı gogsumu açıp emiyor halbu ki emmeyi kardeşi doğmadan 5 ay önce bırakmıştık bebek bı yandan ağlıyor bı yandan diğer oğlum ağlıyor onu kucağıma almamı istemiyor
Beni en çok üzen ve etkileyen ise 2 yaşındaki oğlumun parmak emmeye başlaması kendisini ilgisiz güvensiz mi hissediyor bilmiyorum çok üzülüyorum var mı benimle aynı durumu yaşayan ve çözümü olan