withecru Bugün 15.40 ta 3 aylık kızım dönmeyi öğrenmiş olsa gerek çünkü başka şekilde düşme ihtimali vermiyorum. Koltuktan düştü sağlık ocağına gittik doktor 24 saat takip et dedi. O saatten beri uyumadı, herhangi bir kusma ağrı morluk vs olmadı biraz ağladı tabi ama korkmasına veriyorum onu. Sorum şu ki normalde 8.30 gibi uykuya dalardı buna göre yaklaşık 5 saat uyanık olmuş olucak daha fazla beklemeli miyim yoksa saatinde 8.30 da uyutmali miyim?
withecru withecru hanımlar böyle bi şey yaşamış olan vardır aramızda diue düşünüyorum gündüz de uyumamıştı uykusu var sızıyor şu an bırakayım uyuşun mu korkuyorum da 5 saat uyanıklık yeter mi?
Mom563 withecru canım 4 saatlik uyanıklık yetiyir bizim de başımiza gelmişti. Ama uyuttuktan sonra da dikkat et normale göre bi gariplik var mi uykusunda. Uyandirmaya çalışınca uyanacak mi
Prensannesi22 withecru canım 4 saatı gectıyse uyut benım oglumda 4 aylık asfalta dustu kafa arkası rontgen cekıldı bse cıkmadı sukur kabus gibiydi uyut ama takip et sureklı fıskırarak kusma hareketlerinde farklılık varsa onemlıymıs
Ikrazumra19 withecru benim kizimda düşmüştü doktor ayni rutinine devam edin gece 2 saate bir kucagina al uyandir gozlernu acmasi yeterli demisti
Mom10 withecru Takip süresince herhangi anormal bir durum farketmediyseniz uyutabilirsiniz fakat gözlemlemeye devam edin uyku süresince.Geçmiş olsun.
Wolverine Gözlerde kayma Aşırı kusma Susturulamayan ağlama Şişlik veya morluk Gibi bir semptom olusmadiysa ve 50cm altı düşme ise uyumasinda bir sorun olmuyor. 24 saat takibe devam edin anormal bir davranış olursa hastaneye gidin. Geçmiş olsun.