Nefesinmoom Kistik fibrozist değerleri yüksek çıktı kızımın Topuk kanı alındı 3 kere bilginiz varsa veya geçiren yardımcı olur musunuz?
tosbigim11 Nefesinmoom çok değil 2 ay önce yengem doğum yaptı yüksek çıktı değerleri dedi tekrar kan alındı ama şükür biseyi çıkmadı 🤲🤲 inşallah sizde de bişey çıkmaz 🤲🤲🤲😊
Nefesinmoom tosbigim11 Ter testine gönderdiler bizi kan felan alındı ter testine gidip sonuç bekleyeceğiz