Sevgili anneler, bir iki gündür başım ağrıyor, havalardan mıdır nedir, bu saate kadar geçer diye dayandım daha da şiddetlendi. Parol içeyim dedim, bir taraftan annemle konuşurken diğer taraftan aldım ilaç kutusunu açtım baka baka hapı içtim. Sonradan farkettim ağrı kesici yerine demir hapından içmişim🤦🏼♀️ Gynoferon. Sabah saat 10 da içmiştim. Yarın içmem herhalde de bişey olur mu acaba diye aklıma takıldı yine de. Var mı bilginiz, fikriniz?