Kızım 9 ay 20 günlük. Ama henüz 2 uykuya düşemedik. Günde 3 uyku yapıyor 3 saat uyanık kalabiliyor. Sabah 6-7 gibi kalkıyor 9 gibi gece uykusuna geçiyor. Bu zaman diliminde 3 uyku yapıyor işte. Uykuları kısa 45 dakika bazen 1 saat. Bugün uyutmayayım 2 uyku yapsın dedim ama yok dayanamadı gözlerini kaşıyor huzursuz oluyor hep mız mız mecbur uyuttum. Nasıl düşebiliriz 2 uykuya ? Siz ne zaman geçtiniz ?