Bugdu ya bizde korkuyoruz şuan kızım 17 aylık ve bende 21 haftalık hamileyim. Dün eşimde hafif öksürük 37 derece ateşti, kırgınlık halsizlik vardı soğuk algınlığı diye düşündük duş falan aldı biraz iyiym dedi bugün hepten çıktı ateşi 38 oldu ve üşüme ağrı başladı ağrı kesici verdim nane limon ıhlamur kaynattım terledi yine duş aldı baktık düşmedi ateşi kesin korona dedik ve şuan hastaneye gitti test yapmak için işin kötü tarafı benimde sabah uyandığımdan beri boğazım duman dolu gibi öksürünce göğsüm batıyor gibi ama ateş kırgınlık hiç bişey yok korkudan ne yapacağımı bilmiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️