Omertugra20 Merhabalar bugun saglik ocaginda oglumun kontrolu verdi hem d vitamini verildi hemde kilo boy bas cevresi kontrolu yapildi bugun 15.gundeyiz . Bebegim 3320 gram dogdu 5.gun tartıldiginda 3100 a düşmüştü bugün 3.480 olmuş sizce nasıl
metehanmom_ Omertugra20 bebek doğumun 15.günü iniş çıkışla doğduğu kiloya gelmişse iyidir diye biliyorum 😊
Omertugra20 Filizz66 birşey sorabilirmiyim dunden beri farkediyorum gobeginde sanki kurumus kan var minicik dustan sonra yine gordum kurumus sizce ne yapmam lazim
Princessmother Omertugra20 Canım o yıkandıkça bebeği sildikçe çıkacak merak etme bizimde öyleydi sen dokunma 😊
Filizz66 Omertugra20 benim kızımdada oluştu ben korkup doktora bile götürmüştüm. Göbeği tam iyileşmediği için sizde kucağınıza aldığınızda bez tahriş ediyor ve biraz kanama oluyor. Bana doktor sargı bezi koyup yapıştırdı ve böyle 1-2 hafta sürsün dedi sargı bezini değiştirdim ama sürekli kapalı tuttum sonrasında geçti