Kızlar bebeğim 22 günlük hipp mama aldım takviye için bebeğimde gaz problemi var ve sürekli sakinleşmesi için emziriyorum ve dinlenemiyorum ve doymuyor haliyle bende kullanmaya başlıcam ama kutu açıldıktan sonra 3 hafta içinde tüketilmesi gerektiği yazıyor kullanan varsa yazabilir mi? O kadar sürede tüketmek zor paket çöpmü oluyor??