Pamuksekerinannesi
Ben de rotarixi 71liraya yaptiranlardanim. Indigi gune denk geldim 1 hafta sonra 2.doz aşımız olacak.Peki bu 2. Doz asi da ilk asinin aynisi mi oluyor. Bir de toplatildigi icerigi degisti falan diyorlar.Fark eder mi ki bebekte icerigi degismis asi.