Hafsamm Ben bi yastık ve müslin bezi seriyorm küvete. Yatırıyorum içine ve suyu döke döke yıkıyorum. Ama tam yıkanmıyo gibi geliyo. Bide suyun içinde kaldığı için içim rahat etmiyo. Diğer türlüde belim çok ağrıyo nasıl yıkamalıyım bilmiyorm
nursocum Hafsamm ben yazın kucağımda yıkıyordum kendimde serinlemiş oluyordum ama şimdi büyüdü ve kucakta durmuyor eğer oturtabiliyorsa oturak alın çok pratik oluyor. Küvetinde asla durmuyor ayağı kalkmaya çalışıyor
Tosbigim Hafsamm Yerde yıkarken benim belim ağrıyordu. Sonra küveti masanın üstüne koydum çok rahat oldu. Havluyu falan seriyordum önceden. Şimdi 1 yaşında daha rahat.
Mom62636362 Hafsamm küvete takılan şu bezler var ya, onlardan takıyorum yıkıyorum birisini kurulayıp yağlayıp giydirip besliyorum, sonra kovadaki su soğumuş oluyor onu değiştirip diğerine aynı işlemi uyguluyorum
Hafsamm Elfida-10 haklısın. Ama ben iki günde bir banyo yaptırıyorm havalar soğuduğu için. Boynunun altı fln kirleniyo. Rahat edemedim
limonlucizkek Hafsamm ben hala yikayamiyorum ya.Ama benim kız inanılmaz hareketli banyo yapmayıda çok seviyor yere sardığım kıyafetleri ağzına götürmeye çalışıyor onu bırakıp şampuanı almaya çalışıyor. Yanı savaş alanı gibi oluyor ortalık😂. Eşimle yıkıyoruz biz de hep.
Hafsamm limonlucizkek kaç aylık😄 benmkide çok hareketli ama şuan idare ediyorm . Ama ilerleyen zamanlarda aynı durumda olucz gibi geliyo
Bernauslu limonlucizkek benim kızım da öyle arkamı bi döndüm bir gün kovadaki suyu alacağım bi baktım yere düşmüş ama ağlamıyor tabi aklım çıktı. Şimdi de sürekli ayağa kalkıyor geçen gün kafa üstü düşüyordu. Başka çözüm bulmam lazım benim de küvette zor oluyor artık. 10 aylık kızım 😍
hirasu Hafsamm valla canım ben e bebekten ayaklı küvet aldım bebeği yıkamak icin kova asma yerıde var bıde bebısı yatırmak icin köpüklü bebek yıkama filesi aldım hıc zorlanmadım eğil kalk cok rahat ettım tabi sımdı buyudu kızım artık o sekılde durmuyo ıcınde 😄😄
RuzgarMommys Küveti bizim kuvetin oturma kısmına koyuyorum yüksek oluyor sonrs kuvetine file geciriyorum fileyi islatiyorim suyuyla hafif hafif oglumu da yatırıyorum fileye hemen 5 10 dk da yikayip çıkartıyorum hic ağlamaz cok şükür 2 günde bir yıkıyorum
Hafsamm RuzgarMommys benm bebeğimde hiç ağlamayo şükür. Hatta gülerek yapıyorz banyoyu. Ama yatarak yaptırdığım için su içinde kalıyo rahat edememiştim. Youtubedede benm yıkadığım gibi yıkanıyo rahatım şuan🥰
Deletedmom379 Hafsamm valla ben banyo da kucağıma yatirip yıkıyorum inanılmaz rahat oluyor. Oturmaya başlayınca da oturak alacağım
Asyah- Hafsamm doğdugundan beri mecburi kendim yıkıyorum. Bu babyjem kopuklu fileden kullanıyorum kuvetibe bi sırt üstü bi yüz ustu derken en son sacını yıkayıp bitiriyorum ne kdar kirli olabılırki :)
limonlucizkek Hafsamm 6 buçuk aylık ya büyüdü de desteksiz oturuyor aslında ama banyoda asla oturmuyor ya sürekli ayakta durmak istiyor bacaklarını zorla bukturup oturtmaya çalışıyorum çok ekşin ya😂😂
UraSsmom Hafsamm Küveti orta sehpanın üzerine koyuyorum diğer türlü belim ağrıyor. Eşimle yıkarken filesiz, kendim yıkarken fileyle yıkıyorum