Hanımlar bebişim 1 ay 21 günlük 40 ından snra (sadece hastaneye gtmıstk) dısarı ckarmaya basladık havaların son iyi zamanları dün ve bugun piknik alanlarına getırdık bebekler arabayı sever ne bşleyım dısarıyı sever temız hava sakinleşir derken bizimki bildiğiniz çatlıuodu ağlamaktan naptysak susmadı bu tlfndan süpürrge sesi flan actk sakşnlesmesine yardımcı oluyodu o bile fayda etmedi kucaga aldk arabaya koyduk pusete koyduk salladık gezdırdık yok susmadı kustu gazını ckardı yne sakinleşmedi önceki günde agladı ama bgum kadar degl yarında ckarmayı düşünüyorum ama böyle napcam blmyom alışsın istyrm baskalarna bakyorm bebeklerıyle orda burda footo atyolar ben bebemle cıkmaktan korkar duruma gelcem bu gidişle 😭😭 bişey söyleyin önerin lütfennn