Prensesss_annesiii Kizlar iki tane disim cok agriyor kanal yapilmasi gerekiyordu doktora gittim kanal yapariz olmazsa cekeris dedi filmi atsam acaba anliyabilrmisiniz yapilabilirmi yoksa dis olmusmu diye
mmssmm Prensesss_annesiii diş hekimi asistanıyım, kanal uzmanıyla çalıştım şöyle ki röntgenden dişin ölüp ölmediği pek fazla anlaşılmaz kanal açılıp içine bakıldıktan sonra karar verilir genelde doktorlar doldurur dişi kurtarmak için ama ağrı geçmez bazı hastalarda o zaman çekime gider. röntgenden anlarım yinede atın bi bakayım isterseniz.
Prensesss_annesiii mmssmm canim burdan atamiyorum whatsaptan atsam olurmu bana msj yaz bu benim no 0553 884 00 97 adim esra
mmssmm cCcansuU merhaba, yirmiliklere işlem yapılmaz pek fazla genelde çekime gider. çürüdüğü durumlarda. hem tedavisi zordur hemde ağız içinde pek fazla işlevi yoktur. hastanın dişi kurtarmak istiyorum dediği durumlarda işlem yapılır. çok geçmiş olsun🌿
mmssmm Prensesss_annesiii merhaba numaramı veremem fakat instagram üzerinden atabilirsiniz kullanıcı ismim; birsadeli