Gamzemir44gg Sağlık ocaginda aşı yaptırılıyormuş beni cagirmadilar ne aşısı yapılıyor yaptıranlar var mı
Zeyyy Gamzemir44gg ben aşı oldum ama ne zamandı hatilamiyorum 3 ay sonra falan galiba tetonozun dozuymus doğumdan bi kaç sonra bide 2 sene sonra mı ne varmış
Denizkokulum Gamzemir44gg Tetenoz aşısıdır dediğiniz.. Hamileyken 2 doz vurulmuştuk ya eğer onu 5 e tamamlarsak bir daha tetanoz aşısı vurulmamıza gerek kalmıyormuş. Ama zorunlu değil bana istersen yaptır demişlerdi
CaganBulut Bebeklerden topuk kanı alıyorlar sezeryan normal fark etmiyor anne için herhangi bir aşı yok diye biliyorum doğumdan 3 gün sonra gittik bişey demediler