Kizlar bebeğim tam 3 aylık oldu 4750 doğurdum doktor bu doymaz direk mama başla dedi ilk 2 gun süt gelmeyince mecbur mama başladık. Ama süt gelince mamayi bıraktım sonra hep aglama krizine giriyordu çocuk mama verince susuyordu karni oyle doyuyormuş yaklaşık 1 ay çocuğu aç bırakmışım bunu öğrendiğimde çok ağladım. Sonra meme+mama şeklinde gittik günde 2 kere kesin mama veriyordum 2 aylik oldugunda 7 kilo 64 cm oldu doktorumuz beslenmesini sagligini iyi buldu sana doymaz demiştim ben dedi böyle böyle bebeğim mememi 3 5 dk emip bırakıyor cünkü biberon gibi hızlı gelmiyor cok sinirleniuor cok ağlıyor memede kızarıyor. Anladim ki biberona alışmış simdilerde gogsumu sağıp veriyorum çünkü mememi agzina alinca deliriyor. Napicagimi bilmiyorum bugun bi 5 dk emdi beni emince cok agladim elleri koynumda vücudu karnimda saçlarını öptüm durdum meger biberonla besleyince ayrı kalıyormuşum kızimdan bunu yazarken bile ağlıyorum 😔😔 bi önerisi olan?