Kızlar dün akşam benim biraz başım döndü başım çok ağrıdı Bir de midem bulandı tansiyonunu ölçtüm büyük 23 küçük 6 çıktı limon içtim tansiyonum 12 8 oldu herkes diyor ki 23 olsa hastanelik olurdn alet bozuk diyorlar. Tansiyonu bu kadar yükselen var mı yoksa alet mi gerçekten bozuk bu arada annem hipertansiyon hastası