NurR Çok çişini yapması doyduğu anlamına gelir mi illa kaka mı yapması lazım? Başka ne şekilde anlarız?
NaimeYilmaz NurR yok çişte yeterlı benımkı gunde 1 yada 2 gunde 1 kaka yapıyor ama gunde 8-10 kere bez degısıyoruz
GizemAtakan NurR Benim gece 1-2 gündüzde 3 kez kala yapıyor en az. Çişde yapıyor tabi doluyor bezi. Doymasa zaten memede ağlar ben sadece anne sütü veriyorum tabi mama veriyorsanız onu bilmiyorum. 25 günlüğüz biz