Bebeğim 2 ay 20 günlük bazen iki kolunu ellerini açıp kasılıyor ve gözlerini kocaman açıyor sonra kucağıma almazsam ağlamaya başlıyor. Ama kucağıma alırsam geçiyor kasılması. Dün gece beşiğine koymuştum lavaboya gittim birden inleme sesini duydum sanırım yine öyle olmuştu. Böyle bir durumla karşılaşan var mı?kucagimdayken ve elini tutunca yapmıyor yapıyorsa da hemen geçiyor. Korkuyor ondan mı yapiyor acaba ☹️