Hazalperi Kızlar 38.haftadayım idrar da enfeksiyon 50 idi bende antibiyotik kullandım bugün ne olmuş diye test verdim felaket yükselmiş çok korkuyorum bebeğime geçer mi doğum normal olacaktı böyle olup normal doğum yapan varmı
MervEslinArden Hazalperi enfeksiyonum çok fazlaydı benim doktorum normal doğum yapamazsın demişti yapamadım
Evooiboo Bende son bir ay enfeksiyon vardı fitil kullandım Doğumdan önce vajinal muayene yapılmadım ve normal doğum yaptım enfeksiyon geçmemişti bir hafta hastanede Antibiyotik verildi yoğun bakımda yattı Oğlum
Nltka Benim hamilenolduğumu öğrendiğim günden itibaren hep vardı enfeksiyonum . Doktorum fitil verdi normal doğurdum hiç sorun yaşamadım . Doğumdan sonra yine devam etti yine fitil kullandım şuanlık iyi . Fitille geçer en etkilisi