Bugrazehra2134 Ara ara karnmda bebek tekmesi gibi bir şey hissediyorum hamile değilim neden oluyo acaba yaşayan var mı
Akinbebek Bugrazehra2134 2 3 gündüür bende hissediyorumm . Sezeryanla doğumm yaptımm. Hep böyle mi olcak acaba 🤔
Defne_cicegim Bugrazehra2134 bende de olmuştu öyle korkmuştum ki hamilemiyim diye kendimden emin olmama rağmen soluğu gebelik testi yaparken almıştım 😅😅😅
Damla93 Bugrazehra2134 aynısını az önce yaşadım benimde oluyo sanki bebek hareket ediyo gibi bilmesem bebek var dicem yani
Sukranikra Bugrazehra2134 bende sezaryen doğum yaptım bende de oluyor arada büyük ihtimal dikişlerden olabilir
Denizcan_ Bugrazehra2134 ayyyy bende aynı dırumdayımmmm ama bazen çok güzel hamileymişim gibi tekme hissetmekkkk