Biranne00 merhaba, bebeğim 4 aylıkken ek gıdaya doktor önerisi ile başladık. Oğlum sadece anne sütü alıyordu ve gelişiminde herhangi bir sorun yoktu. Doktorumuz önerdi be benimde aklıma yattı başladım.
ilk ay 1-2 tatlı kaşığı ile başlayıp ay sonu küçük çay bardağına çıktık. 5. Ayda çorbalar listemize girdi, sebze corbalarıydı sadece. tarhana çorbası ise 6. Ay listemize girdi.
Avrupa birliği ülkeleri sağlık bakanlığı ve Avrupa gıda güvenliği komitesi açıklamalarına bakarsanız çoğu ülke 4 ayda başlanmasını uygun buluyor. Almanya, İspanya, yunanistan vs deki ülkelerde bulunan bebeklerin sindirim sistemi 4 aylık ek gıdaya başlanmasına hazırken ülkemizdeki bebeklerin 6 ayda hazır olmasını anlamıyorum.