Esra93 aynen canim benimki dogdugu gece basladi kolik bi bebekti o kadar cok ağlardki anlatamam kardesi dgduktan snra kisa bi sure yadirgadi benim onu sevmeme ilgilenmeme alisti birlikte seviyoruz ufak defek kiskancliklar oluyor hep esit davrandim seviyor kardesini cok sukur iyi bi bag kurdu ogle uykusunu 1 yasina kadar zor yatirdim omdan snra hic yatmadi bnle uyur bnle uyanir keske gun icinde uyusada dinlensm biraz anca babasi bi yere gotururse butun isimi birakip yatiyorum cunku beni pskolijik olarak cok yoruyor esim tarafi cok simartiyor ben hayir dedgim zaman asla yapmiyorum agladiginda mudahele etmiyorum kendi kendone susmasini bekliyorum pedegog ceza uygulamam gerektgini soyledi ama hic ceza vermedim bazen cok kizdriyor oturup agliyorum cok uzuluyor anne bi daha yapmicam diyor 5 dk snra yine ayni nasi basa cikcagmi sasirdim esim bile sen iyi dayaniyorsun ben 2 saat bakamam sabredemem diyor ilgisini ceken seyleri aliyorum hamur slime kinetik kum gbi biraz oynayip sikiliyor oyuncak hic oynamaz nerde olmadik sey var onunla oynar aurekli ilgimi istiyor