Esgi 3 aylıkken benim kızım da öyle idi. O aylar kilo açısından verimli aylar normalde. İlerleyen aylarda o kadar almıyorlar.
Mama sevmedi ise alternatif mamalar deneyin mutlaka. Biberonla veriyorsanız biberonu da sevmemiş olabilir.
Bir de çok acıktığı anda verin mutlaka. Doktorum böyle önerdi. İyice acıktığı an ver, reddetmeyecektir demişti.