Mariiiin1 ilk gün huzursuzluk oluyor canım çok normal mutlaka canı yanıyordur seni çok şyi anlıyorum bizde çok ağlamıştık eşimle neden yaptırdık daha çok küçüktü falan diyorduk şuan iyi ki yaptırdık diyoruz sen sakin ol öncesinde bu yaptırmak zorunda olduğumuz birşey neticede. Çok aşırı huzursuzluk varsa drn verdiği ağrı kesiciyi hemen kullan sonra saatlerini ona göre düzenlersin beze pipi değmemesi için karton bardak kapatabilirsin (alt kısmını kesip bilezik gibi yapman gerekiyor bi türk kahvesi için olan küçüklerden almıştık) ama o zaman çocuğu çok sık kontrol et bardaktan kaynaklı bez ememiyor ve taşıyor çocuk ıslak kalmasın. Krem vermişti bize 2 adet onları kullandık ilk gece vile gayet rahat uyudu bebeğimiz akşama doğru huzursuzluk biraz daha azalır annesi üzülme endişelenme biliyorsun o seni hissediyor. Çok geçmiş olsun Rabbim damatlığınıda göstersin inşallah 💐