Sevdaalp
kesmelisin canım hem faydası yok hem tıbben de açıklanmış şekliyle 2 yaştan sonra ki emzirme bebeğe fayda etmeyip anneden götürüyor kendini yıpratmış oluyorsun bide bilmiyorum dini boyutuna baktın mı ama dini boyutunda da 2 yaşına kadar emzirmenin güzel olduğu 2 yaştan sonra kesilmesi gerektiğini ifade eden Kuranı Kerim’de ayet var bilgilendirmiş olayım araştırma yapabilirsin ama bence emzirmek yerine besleyici gıdalar tercih edilmeli zaten artık 2 yaştan sonra 😊🤗