Arkadaslar kızım 18 aylık ve malesef gaz sorunumuz çözülmedi bugun doktora gittik süt alerjisi olabilir idrar testi yapalim dedi ama benim ictigim anneden cocuga gecen gaz ilacı ile bebegim rahatca uyuyor süt alerjisi olsa bi gaz ilaci rahatlatır mi başına boyle bi durum gelen var mi ?? Simdiden teşekkür ederim