Mirsim Kızlar nasıl yapıyorsunuz internetten baktım sirkeyle, yogurtla, limonla yapan var ekşi olmuyrmu?birde hangi günlük sütle yapiyrsnZ tarif alabilrmiyim
Giraysmom20 Mirsim ben günlük süt kullanmıyorum çiftlikten alıyorum sütü ama loru yaparken önce 1 Lt sütümü normal yoğurt olarak mayalıyorum mayalanan yoğurdu dolapta bir gün dinlendiriyorum ardından tekrardan tencereye koyup kaynatıyorum anında kesiliyor kesildikten sonra tülbente koyup kestiriyorum bu kadar 😊
Umutkusu Mirsim ben AOÇ ve SEK in cam şişe sütü ile bazen yoğurt bazen de sirke ile yapıyorm.yoğurtla daha iyi oluyor bence
Zub Mirsim limonla yaptığın biraz daha sarı gibi oluyor canım sadece sirke koyarsan da suyu süzüldükten sonra üzerine ağırlık koyarsan beyaz peynir oluyor