Arkadaşlar merhaba 20 aylık bir kızım var çalışıyorum ve emziriyorum . Akşam eve gittiğim itibariyle kızım emmeye başlıyor gecede 160 ml süt içiyor uyuyunca daha sonra uyanırsa biraz emip tekrar uykuya dalıyor fakat çok sık uyanıyor emzirmeyi bırakmak istiyorum fakat kıyamıyorum gece beslenmesini kesmek istiyorum ama yol nedir bilemiyorum çalıştığım için hep bi vicdan gündüz emmiyor bari gece emsin diyorum ona iyilik mi bu yaptığım kötülük mü bilemiyorum yardımınıza ihtiyacım var😔. Ayrıca yemek konusunda gündüz çorba makarna vs yiyor salçalı yemek yemiyor malesef..