Kuantum
Şuan askılı-şort giydiriyorum kızıma. Gece şortlu kısa kollu tulumla uyuyor. Hala rahatça denize girilebiliyor. Evimiz 29 derece oluyor klima çalışmadığı zaman🙄 Kasımda gece biraz daha serin oluyor ama gündüz yine kısa kol tişört tayt falan giydirilebilir, gece de uzun penye tulum yeterli olur. İnce sweet falan alınabilir üşürse giydirmek için. Tam kış gibi değil de bahar gibi ama üşürse de kurtarıcı olacak parçalar alırsanız bi sıkıntı olmaz 😊