Alparslanmomm Kızlar 10 aylık bebeğim kabız oldu 2 gündür ıkınırken kıpkırmızı oluyo yavrum muz falan sevmez yemez bu aralarda zaten iştahsız yaklaşık 15 gündür doğru düzgün yemek bile yemiyor neyden oldu anlamış değilim ne yapmam lazım tavsiyesi olan varmı
BalDoruk Alparslanmomm mamasina zeytinyagi katin her gun sabah ilk mamasina zeytinyagi katiyorum ben oglene kadar yapiyor
ikizerkekannesi Alparslanmomm armut yoğurt kayısı suyu zeytinyağı bunlar iyi gelirdi ama geçen gün gene oldular 4 gün yapamadı duphalac işe yaradı valla benimkilerde
ikizerkekannesi Alparslanmomm yoğurt büyük bir kase kayısı suyuda bir çay bardağına yakın yoğurt suyu vermedim hiç