merhaba.
kızım 18 aylık.eşim covit pozitif. onu başka bir oda da izole ettik.bnim testim negatif çıktı kızımın yanında yinede maskeyle duruyorum. 1 saat önce durup dururken bebeğimin ateşi 38 e cıktı. dolven verip düşürdüm. sizde kızımada bulaşmış olabilir mi? hastaneye götürmelimiyim