perikiziannesi 2 aylıkken doktor kontrolünde doktorumuz sormuştu ne sıklıkla emiyor gündüz diye 10 15 dakika dediğimde doktor şok oldu 😅🙈 çok emek bir bebekti ve gündüz 2 saatte bir emzirmem gerektiğini söylemiş , onun dışında emme refleks olduğu için emzik kullanmamı önermişti tabi biz 10 dk dan 2 saate hemen çıkamadık ama en azından 45 50 dk 1 saat derken biraz normallestirmistik . Bence en doğrusu doktorunuza ya da hemşirenize sormak kilosuna göre bir yönlendirme mutlaka yapar .
Kusması da çok normal oğlum da çok kusardi kendime bile yedek kıyafet alıp dışarı çıkardim 🙈 zamanla bağırsakları sindirim sistemi geliştikçe kusma da bitiyor .