Ecrinada Kızlar bebeğim 1 ay 3 günlük uykusunda irkiliyor korkuyor ellerını atıyor bırden neden acaba normal mi
Aycayldrm Ecrinada bu aylarda bebkler elleri harekt ettigi icin ellerinden korkar ellerini yarim kundak ypip uyutursan daha uzun uyur ve ilkilmez
Nisan_35 Ecrinada moro refleksi deniyor ilk üç ay normalmiş benim bebeğimde geçmedi tabii🙈 uyku kundağıyla uyutmanızı tavsiye ederim
Lidya-t Ozdogan14 Ecrinada Kızlar anne karnında dar alandan çıktıkları için uyurken korkup irkiliyorlar 2 ay boyunca. o yüzden sadece kollarını kapatacak şekilde kundak yapıyoruz. Sonrasında alışıyor.