İlk günlerde gelen o açık renkli sıvı bebekler için çok önemli, bebeğin ilk aşısı denir hatta. Kesinlikle bir damlasını bile boşa vermeyin mutlaka bebeğinize verin. Ben de sezaryen ile yaptım doğumumu ilk günlerde canım yansa bile ağlaya ağlaya emzirdim bebeğimi. Günlerce uyku uyumadım ben kalkıp alamazsam eşimi uyandırdım bebeği kucağıma vermesi için ve her emzirip gazını alıp yatırmamdan yarım saat sonrasına alarm kurup yarım saat aralıklarla emzirdim. İlk üç gün mama da verdiler bebeğime ama karnı tok olunca hiç emme çabası göstermiyor diye mama aralığını uzattım mama saati geldiğinde önce emzirip sonra mama verdim. Çok zordu çok yorucuydu o ilk 10 gün ama Allah’ıma bin şükür sütüm de arttı mamayı da bıraktım hemen ve bebeğimi kendi sütümle doyurdum 3 aydır. Lütfen siz de pes etmeyin hem bebeğiniz için hem de kendiniz için 🙏🏻 Süt bir damla bile olsa emzirmeye devam edin bebeğinizle temas kurun sevin koklayın bunların hepsi bir arada olunca sütünüz de salgılanır Allah’ın izniyle 🙏🏻💫