Hanımlar iyi günler 🙋♀️
Sizlere bişey sormak istiyorum malum kış geliyor ve bebeklerimizin grib olma ihtimali de artıyor aranızda PROPOLİSLİ ARI SÜTLÜ BAL karışımı kullanıp da gerçekten memnun kalan var mı iyi olduğunu duydum ama tam da emin olamadım.. Yardımcı olursanız sevinirim 🙋♀️😊