Hanımlar oğlum 4 ay 15 günlük. O kadar hareketli ki maşallah. Ama bu beni çok yoruyor. Uslu uslu kucağımda oturmaz , uzanmaz. Çevremde çocukları olan arkadaşlarıma özeniyorum. Destekli bir şekilde kucağımda oturttuyorum ağlıyor popoyu hava kaldırıp kaydırıyor. Uzatıp eline oyuncak veriyorum başını kaldırıyor yapamayınca ağlıyor. Dönmeyi öğrendi dönüyor emeklemek istiyor olmayınca ağlıyor. Bu etrafı izleme merakından dolayı memeyi bıraktı. Mamayı bile zar zor içiyor kafası bi sağda bi solda. O kadar yoruluyorum ki. Kucağa alma alışır derlerdi. Hasret kaldım halbuki kucağımda oturmasına, uyuya kalmasına. Emzirdiğim zamanlar bile bir kere olsun meme de uyumadı o tadı hiç bilmiyorum 😢😢😢