Tlayyq1 Merhabalar 5 ay 20 gun önce dogum yaptım belden aşağı ilk zamanlar agrı vsrdı ama 2 gundur hiç geçmeyen bel ve karın agrısı var sanki yeni dogum yapmış gibiyim kızlar batmalar da oluyor aynu durumu yaşayan yada sebebini bilen varmı
Azizeguney Tlayyq1 Ben genel anestezi olduğum için yaşamadım fakat Instagram’da bir fenomen aynı şeyi yaşamıştı doktoruna sorduğunda ise bol bol kahve iç demiş doktor ona bir süre kahve falan içti ama sonrasında ne oldu bilmiyorum.
Tlayyq1 Azizeguney kahvede hiç içemem 😐 şuan bile dayanılmaz ağrısı var doğum sancısı bile cekmedim bu kadar
mervegny Canım bence çok normal değil bir kadın doğuma görün rahmin belki kendini toparlayamamıştır bir kontrol ettir