Selam kızlar kızım 5 ay 10 günlük doğduğu zaman 1 haftalikken falan çok güzel emzik emiyodu sonra ne olduysa almadı öğürdü attı hep belki damakli sevmedi diye kiraz uçlu aldım onuda tutamadı sert diye sonra nuk’un kauçuk damakli sini aldım onu tutuyo gibi ama emzik kısmı kısa sanırım t çocuk emcekken cikiveriyo ağzından şimdide avent’in ultra air emzigini almayı düşünüyorum fakat tutarı tutmaz mı diye endişeliyim malum çok ucuz bisey de değil bu konuda yardımcı olucak fikir vercek kimse varmi acaba