Benim kızım 6 buçuk aylık bugün sağlık ocağına gittik Kontrole. Kızım bebek arabasındaydı. Araba yatar pozisyonda değilde oturur pozisyondaydı. Ama kızım sırtını arabaya yaslamamıştı. Kendini yaslamadan oturuyordu kendi o şekilde oturuyordu yani bilerek yaptığım birşey değil. Hemşire gördü sonra kaç aylık olduğunu sordu söyleyince niye öyle oturtuyorsun daha erken diye böyle tip tip konuştu benim kızım da hep herseyde erkenci dişi bile 3 tane var daha 6 aylık oturması dik durması falan. Desteksiz de bıraksam bayağı oturuyor normalde. Doktor öyle diyince acaba dedim. Ne sakıncası olcak ki bu bebekler erken otursa sakıncalı geç otursa niye geç oturuyor erken yürüse bacakları ezilir Geç yürüse gelişimi tembel derler. Nedir bu bebeklerin ve bizim çektiğimiz ya of offf