Melisa1919 Merhaba kizlar, pazartesi dogum yaptim, cisimi tutamiyorum. Yani idrar kacirmaktan cok tutamama problemi. Kaslarim yok olmus gibi. Ne yapicam?
Aselyaa Melisa1919 daha cok yeni dogum yapmissin ilk zamanlad oluyo boyle meral etme zamanla duzeliyo suan rahmin acik oldugu icin kacirman normal benimde oyleydi duzeldi cok sukur
Seyda2309 @Melisa1919 Ayy benimde öyleydi ister istemez geliyordu moralim bozulmuştu doktora yazdım normal dedi. Eğer geçmezse 1 ay sonra beklerim demişti ama 15-20 gün sonra geçti .