Benimde aynen sizin gibi ağlayarak emziriyorum kendimi sıkmaktan hergün başım ağrır oldu birsürü krem denedim yikadım sütümü sürdüm hiçbir faydası olmadı bebeğimin dişleri çıkacak damağını kaşımak için beni kullanıyor sürekli yara yeniden açılıyor biberondan ememiyor sağıp vermeyi denedim ama olmadı tarifsiz bir acı içindeyim resmen