Minikpofuduk Sol göğsüm agrıyo ve yanıyo cıvık ama sert değil ateşim falan da yok sizce neden olabilir sağdım 100 cc süt çıktı baya yumuşadı ama hala agrısı var 😔😔 mastit olmaktan korkuyorum
Minikpofuduk MayneymisAltintop 2 aylığız canım doğru düzgün ağrıyan yeri emziremiyorum bugün aşı olduk çok huysuz agrıyo 😔
Ezgi64 Biz de 2 aylığız en az 1 aydır çekiyorum o ağrıyı 1 gün iyiyim diğer gün yine aynı sıcak su torbası koydum masaj yaptım lahana koydum asma yaprağı koydum geçmiyo tekrarlıyo sürekli sağıyorum falan işe yaramıyo. Birde çok sağmamak gerekiyo diye duydum sağım oldukça süt daha çok geliyormuş ya daha çok tıkanırmış kanallar
Ezgi64 Minikpofuduk aynen birden oluyor canım önce o göğsünü emzir birde boş kaldıkça sürekli göğsüne masaj yap