Merhaba hanımlar 12 gün önce normal doğum yaptım afedersin makatıma kadar yırtılma oldu makatta da yırtık olduğu için genel cerrahi dikiş attı ama erimeyen iple atmış 15. gün dikişleri almak için çağırdılar 2 gün sonra gidicem ama çok korkuyorum canım acıyacak die hala dikişlerin olduğu yerde acı var ordan dikiş aldıran oldumu çok acılı bi işlemmi 🥺